Zamiast powitania

10.10.15

Dziś okazja, żebyście poznali mnie bliżej. Pretekstem do przedstawienia się Wam jest zabawa Liebster Blog Award, do której zaprosiła mnie moja przyjaciółka, od niedawna autorka świetnego bloga kosmetycznego Feminine.pl

Moje pytania:

1. Co uważasz za swoje największe osiągnięcie?

Moje dziecko, moją rodzinę. Myślę, że każda matka przyzna, że w ogólnym rozrachunku, to całkiem nam się te dzieci udały. I chyba nie ma co się dłużej nad tym rozwodzić.




2. Co sprawia Ci największą satysfakcję w blogowaniu?

Póki co wciąż jestem w szoku, że nadal regularnie tkwię w tym projekcie, znajduje zapał, czas (czasem kosztem snu) i tematy na kolejne wpisy. Regularność nigdy nie była moją mocną stroną. Jednak powoli rosnące statystyki ciągle mnie nakręcają. Wspierajcie mnie dalej, ok?

3. Jakie trzy elementy ubioru są dla Ciebie ‘must have’ Twojej garderoby?

Biały T-shirt, jeansy, szary kardigan. Choć wierzcie mi, na tym moje "must have'y" się nie kończą. Co miesiąc do tej listy dołącza cała kolekcja Zary.

4. Bez czego (poza kluczami, telefonem i portfelem) nie ruszasz się z domu?

Od 15 miesięcy - bez dziecka. W pakiecie z dzieckiem występuję obszerna torba, a w niej wszystko, co potrzebne do przetrwania wojny i nagłej zmiany klimatu:
pieluchy, mokre chusteczki, woda (dla mnie i Gnoma), przekąska (dla mnie i Gnoma), ubrania na zmianę (dla mnie i Gnoma), przynajmniej trzy pomadki (dla mnie i Gnoma - wiem, jak to brzmi, może więc po prostu przemilczmy ten temat?), chusteczki higieniczne, puder, klucze do Mamy, klucze do Chatynki, kalendarz, obszerna chusta i czapka (nosimy je z Gnomem na zmianę)....


czeluście piekielne

Zupełnie nie rozumiem, czemu ojciec Gnoma nazywa moją torbę "Mordorem". Za każdym razem, kiedy mówię mu, że coś "jest w mojej torbie, wyjmij sobie", robi przerażoną minę i zdecydowanie odmawia zaglądania do środka tłumacząc, że nie chce, żeby coś odgryzło mu rękę.

5. Co sprawia, że w słabszym momencie dnia w jednej chwili wraca Ci dobry humor?

Uśmiech Gnoma i wino. Albo wino i uśmiech Gnoma. Z hierarchią bywa różnie.

6. Przy czym najlepiej się relaksujesz?

Przy sprzątaniu. Byle Gnom i Ojciec Gnoma byli daleko i nie deptali mi mokrej podłogi.



7. Co w sobie lubisz?

To się zmienia w zależności od dnia. Czasem lubię w sobie swój wygląd, czasem ogarnięcie życiowe i zaradność, a czasem mam dzień "matki idealnej", kiedy uważam, że jestem wprost stworzona do płodzenia dzieci ;)



8. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia i dlaczego?

Sobota.Ten dzień się nie zmienił wraz z przejściem na urlop macierzyński (a potem wychowawczy), ale zmienił się jego charakter. Wcześniej dzień odpoczynku od pracy, teraz poniekąd też. Dzień, kiedy rano mogę pospać trochę dłużej (Gnom pozostaje pod czujnym okiem Ojca, a czasem nawet jemu zdarza się tego dnia trochę zaspać), dzień kiedy możemy wszyscy razem spokojnie zjeść śniadanie i w końcu dzień, kiedy mogę wyprawić Gnomowatych na plac zabaw i spokojnie posprzątać. Taki nasz rodzinny dzień.

9. Twoja największa słabość?

Chyba brak wystarczającej wiary we własne siły. Powoduje to, że wielu pomysłów nie realizuje, wychodząc z założenia, że to i tak przecież nie wypali.

10. Lektura z lat dziecięcych do której chętnie byś wróciła?

Wracam! "Kubuś Puchatek", "Dzieci z Bullerbyn", "Pchła Szachrajka", "Alicja w Krainie Czarów", no i "Plastusiowy pamiętnik" z moją imienniczką w roli drugoplanowej.

11. Ile par butów posiadasz?

O matko, nigdy nie liczyłam i nie zamierzam. Ale wbrew pozorom nie jest to jakaś nieskończona liczba. Zakup butów nigdy specjalnie mnie nie ekscytował tak, jak ubrań i traktuje to raczej jako zło konieczne.

Do zabawy nominuję znajomych:

1. Kasię z Piąty pokój
2. Izę z Mięso i wino (to tylko pozornie jej debiut jako blogerki!)
3. Aleksandrę Koralową Mamę
4. Kasię z Sur nos tables

I osoby, których nie znam, ale od dawna obserwuję i czerpię inspirację do wnętrza i do życia. Miło mi będzie Was poznać:

5. Mrs Polka Dot
6. Baba ma dom
7. Anita się nudzi
8. Koza domowa
9. Fistaszkowe Love
10. Sandrynka
11. Pretty pleasure

Łapcie pytania dla Was:

1. Cel, który jeszcze przed Tobą do zrealizowania?
2. Wymarzone wakacje?
3. Członkowie Twojej rodziny?
4. Ulubione miejsce w Twoim domu?
5. Co zmieniło się w Twoim życiu dzięki blogowi?
6. Od czego jesteś uzależniona?
7. Jaką cechę cenisz sobie najbardziej u ludzi?
8. Co doprowadza Cię do furii?
9. Gdybyś miała nieograniczone środki, co zmieniłabyś w swoim domu?
10. Twoja największa porażka?
11. Od czego zaczynasz każdy dzień?

Zobacz także...

9 komentarze

  1. bardzo mi miło że wzięłaś udział (spróbowałabyś nie) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wiele pytań odpowiedziałabym tak samo, a też biorę udział w tej zabawie, więc nie myśl póżniej, że ściągałam :) Tym bardziej miło mi będzie śledzić Twojego bloga! ps. też mam tak z Zarą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zaproszenie :} powodzenia w blogowaniu to fajna przygoda. Postaram się przy okazji postu kolejnego odpowiedzieć napytania.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. :-) to już trzecia nominacja :-)
    Postaram się jakoś to ogarnąć. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń